- Pierwszeństwo: dla osób z niepełnosprawnościami.
- Liczba stanowisk: 1.
- Wymiar etatu: 1.
- Status: nabór w toku.
- Miejsce pracy: Szczecin.
- Pl. Batorego 4: Ważne do 22 października 2021 r.
- Wynagrodzenie: zasadniczne około 3200,00 zł brutto.
WARUNKI PRACY
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Miejsce pracy zlokalizowane na parterze. Budynek biura niedostosowany dla osób niepełnosprawnych. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz brak możliwości przystosowania istniejących. Praca w terenie. Wysiłek fizyczny.
ZAKRES ZADAŃ
- Zarządzanie skrzynkami poczty elektronicznej użytkowników.
- Prowadzenie bezpośredniego wsparcia użytkowników w zakresie oprogramowania, stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych.
- Administrowanie siecią teleinformatyczną, w tym zabezpieczenie sieci i stacji roboczych oraz zainstalowanego oprogramowania.
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa i archiwizowanie zbiorów danych.
- Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej oraz BIP.
- Prowadzenie ewidencji zgłoszeń awarii sprzętu komputerowego i oprogramowania.
- Ocena stopnia zużycia sprzętu komputerowego.
- Utrzymywanie działania sieci komputerowej (LAN/WLAN), usuwanie drobnych awarii sieci oraz urządzeń.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie.
- Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows oraz programów MS Office.
- Znajomość budowy komputera i sprzętu informatycznego.
- Znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi i Internetem oraz administrowaniem systemami IT.
- Podstawowa znajomość języka programowania HTML oraz obsługi baz danych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Rzetelność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
DODATKOWE INFORMACJE
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.10.2021 r.
- Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
- Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
APLIKUJ DO: 22 PAŹDZIERNIKA 2021
Aplikuj mailowo pod adres: nabory@szczecin.uzs.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 85818 / 12.10.2021. Lub w formie papierowej z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 85818” pod adres: Urząd Żeglugi Śródlądowej, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin, sekretariat pokój nr 29, parter. Dokumenty prosimy składać w zaklejonej kopercie.
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Żeglugi Śródlądowej pl. S. Batorego 4 70-207 Szczecin, nr telefonu nr 91 43 40 279 email : sekretariat@szczecin.uzs.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Urząd Żeglugi Śródlądowej pl. S. Batorego 4 70-207 Szczecin, email : iod@szczecin.uzs.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Urząd Żeglugi Śródlądowej pl. S. Batorego 4 70-207 Szczecin,
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
– żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
INNE INFORMACJE:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu nr: 91 43 40 279. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Pracownikom oferujemy: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie zasadnicze w wysokości ok 3 200 zł miesięcznie.